zero summerfeeling


Jag tycker redan att det känns som att det inte är sommarlov men när man dessutom måste sätta alarm för att inte komma försent till moppeskolan då är det inte okej! Jag tycker faktiskt att det är kul med moppeskola men inte lika kul att behöva gå upp så tidigt. Om en timme ungefär ska jag kila iväg på cykeln.

Och om jag får fråga, vart har sommarvädret tagit vägen?! Nu är det ju bara blåsigt, regnigt och kallt. Hösten ska ju inte komma än! Noll sommarkänsla alls. Vi hörs väl lite senare när jag kommer hem från den sista moppekursen, sen är det bara proven på nätet, mina böcker och jag själv som ska ta moppekortet...hoppas jag klarar det!:)



Postat av: elinrehnholm

Du klarar det enkelt....var säker på att jag kommer be om skjuts haha :D

2011-06-16 @ 12:14:04
URL: http://admin.nextinfashion.se/fifilurigt/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin