lite midsommar bilder






Några av midsommarbilderna från igår. Tog inte jättemånga men ska försöka få några från de andra som tog. Iår firade vi hos Gyllhamns med en massa roligt folk. Vi hade 4-kamp, åt 3-rättersmiddag och hade det jättemysigt! Runt 2 började de flesta dra sig hemmåt men jag sov ju över hos Thilda och vi vaknade inte förns halv 1 idag haha! Fick sova ut lääänge! Min kusin åkte ju hem idag till USA och sitter nu på flyget. Hoppas att det den här gången inte dröjer ett år innan jag ser henne igen, haha! Men vi hörs lite senare, förhoppningsvis med fler bilder! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin