sunny monday night

Jongleraren Sigrid här! Har nyss ätit grillat och ska snart ställa mig och skära upp lite ljuvliga jordgubbar och ananas och se om det är något roligt på teve eller kanske kolla på någon film. Det är det enda jag gör om kvällarna just nu, filmtittande. Men det är ju bara sommarlov en gång om året, haha!

Idag har jag inte gjort mycke alls, ca 60 moppeteorifrågor (så nu är jag lite över halvvägs, woho!) och funderat över vad jag ska göra. Yep, allt jag åstadkommit idag. Sen spenderade jag ca två timmar ute i solen och njöt. Älskar att det fina vädret är tillbaka!

Imorgon måste jag verkligen åka och bada någonstans, har inte badat sen dagen efter skolavslutningen så nu måste det verkligen bli av! Får se om någon vill hänga på... :)

Postat av: Tina

snygg blogg :D

2011-06-27 @ 23:01:49
URL: http://tinajuwel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin