sommarjuveler

 
Det här var det jag köpte igår, båda är från H&M. Det var så sjukt mycket folk där och det var en massa rea men självklart så ska jag (som alltid) bara hitta saker på ordinarie pris, haha. Den rosa one-shoulder toppen kostade 249 kr och klänningen 299 kr. Jag funderade på att ha den svarta idag men alla jag frågade tyckte att den såg för vardaglig ut och att den inte var så midsommrig så det blir nog en vit antar jag. Men den åker i alla fall med ner i packningen till Gotland!




Postat av: fri

snygga! fin blogg btw:)

2011-06-24 @ 19:23:44
URL: http://fibis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin