skolavslutning


Hej på er! Jag kom nyss hem från en väääääldigt lång dag! Efter själva skolavslutningen med betygsutdelning så drog jag och tjejerna ner på stan och åt middag på Akropolis. Efter det sprang vi till bussen för att åka hem till Elin där vi skulle spendera natten i hennes trädgård. Under nattens gång åt vi en massa godis och frukt, spillde ut dricka i hela friggeboden och tog en liten nattresa till McDonalds. Vi somnade strax efter 5 på natten då jag hade varit vaken i 23 timmar i sträck och sedan vaknade jag lite senare än de andra efter att ha sovit tre timmar. Men jag hade inte velat spenderat kvällen/natten på något annat sätt! :)

Stax tillbaka med bilder från middagen, Elin och Mathilda tog bilder hemma hos Elin så får försöka sno dem från dem någon dag så ni får se! Ciao!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin