pirates

 
Hej på er! Kom nyss hem (eller ja för en timme sen) från bion! Var och såg Pirates med kusinerna och brorsan. Den var sjukt bra! Och med lite biopopcorn (och marabou) i magen blir man alltid glad!

Vi hade först tänkt att cykla till stan men just när vi ska till och sätta på oss skorna kommer ösregnet. Vi gick ut för att vänta på våra kusiner som vi hade bestämt skulle komma med en nyckel till en av cyklarna (vi nu inte behövde) men gick i alla fall ut och väntade på dem under våra paraplyn. Vi väntade och väntade i över en halvtimme innan de kom så var helt dygnsura! Så under hela bion satt vi där med blöta byxor och genomblöta skor (jag hade converse!).

Men nu har jag fått min sköna varma dusch, haha! Vad har ni haft för er då? :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin