mot stockholm


Goooooodmorning!

Jag gör mig redo för en shoppingdag i regniga Stockholm med kusinerna, mamma och mostern! Snål som jag är kommer jag väl knappt komma hem med två påsar med jag har ju en hel del pengar från när jag fyllde år och har en hel del på kortet med så råd har jag, men frågan är om jag fortfarande kommer köpa...?

Åtminstone 2 st H&M ska vi helt klart gå till, sen också Zara, kanske NK, runt i lite småbutiker, Åhlens, Desigual, Acne, Vero Moda kanske och flera till, så vi hörs senare!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin