justin bieber: never say never


Såg Justin Bieber: Never Say Never idag hos kusinerna. Tyckte den faktiskt var sjukt bra, så kul att se hur han tog sig dit han är idag. Sen var han ju så himla söt när han var liten, haha ;) Man fick se uppträdanden från konserten i New York, back-stage footage och barndomdfilmer. Bättre än jag hade trott!

För en vecka sedan lånade jag ju min kusins Sex And The City-box och är redan på säsong 3 men jag har inte sett precis alla avsnitt. Älskar serien! Tittade på en hel skiva igårkväll ända fram till kl halv 12, hehe! Nu ska jag ta och titta på lite fler avsnitt och ladda upp inför imorgon, då blir det moppekurs med brorsan och Mathilda! Har absolut ingen aning vad vi kommer få göra där men hoppas att det blir kul och känns inte som vi är i skolan! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin