husvisning



Igår åkte vi ju hem från Skåne vilket tar 6 timmar och sen när vi kom hem hade vi ca 1 och en halv timme på oss att göra oss i ordning för att gå till min moster för att fira kusinen min som fyllt 25. Min kamera ladda ur när vi kom dit så har inga bilder från igår men kanske kan sno de jag tog med Cajsas systemkamera...

Ja, idag har vi i alla fall husvisning så hela familjen har yrat runt som galna höns för att städa, fixa och dona. Husvisningen är om ungefär 2 timmar och då får vi inte vara här...hmm, vart ska vi ta vägen då? Egentligen vill jag vara här då och vara säker på att ingen snor någonting. Faktiskt är våran fjärrkontroll till teven borta och vi har inte kollat på den sen husvisningen förra måndagen, hmm. Hörs senare, förhoppningsvis med bilder från gårdagen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin