guess who?






Hmm...vem kan detta vara? Ja, för er som inte vet det så är det här min väldigt vackra vän Elin jag ritat! Jag har påbörjat ett litet projekt, nämnligen att rita mina vänner och först ut blev Elin! Blev rätt nöjd,

ganska likt men hade stora problem med att få till ansiktsuttrycket men nöjde mig till slut. Här nedan ser ni orginalbilden.


Orginalbilden :)



Postat av: Anonym

- okej, kul?

2011-06-18 @ 11:45:48
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: m

skiiiiiiiiiiiiiit snygg!!

2011-06-18 @ 17:11:52
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

du är så duktig på att rita så jag dööör! Tacktacktackkkk :D

2011-06-18 @ 20:51:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin