friday morning


Godmorgon alla glada!

Idag kunde jag strunta i alarmet och sova ut och vaknade för en halvtimme sen, 09.38 ganska exakt. Vaknade av regnet. Egentligen borde man ju bli irriterad för att det regnar men jag har alltid älskar just när det regnar på sommaren. Älskar doften av vått gräs, haha i'm weird. Nu ska jag ta och göra iordning lite frukost, fixa iording en liten film jag nyss spelade in och lite senare ska jag vara med Clara! Bye så länge!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin