bad i ängsholmen

Sen jag kom hem från ett extremt kallt nattdopp med kusinerna har jag tagit en varm och skön dusch. De andra duscharna jag tagit de senaste dagarna har varit kalla men ikväll behövdes verkligen en varm! Det var så sjukt mycket mygg, tusentals! Är det bara jag, eller är myggorna på sterioder iår? Äckliga! Flyger runt som galna höns. Hoppas att jag inte lockat in några i mitt rum nu när jag ska till och sova, haha. Godnatt mina älskade läsare!

Postat av: felicia

sv - tack=) eller lite min stil kanske, tror de va!

2011-06-30 @ 08:45:07
URL: http://faes.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hej! Det var lite häftigt att du också heter sigrid! Vet inte många som heter det! Kul att du tittade in bloggen! KRAM

2011-06-30 @ 11:06:30
URL: http://fototokarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin