fråga

hej, du har verkligen fin hy, hur gör du för att hålla den så fin?

SVAR: Haha, ja tack men faktum är att det sista jag har är fin hy! Får en massa finnar och röda utslag, pormaskar, you name it. Klart det kunde vara värre men jag har knappast vad man anser bra hud. Men tack i alla fall! Om du nu fortfarande vill veta så använder jag mig av de produkter du ser här nedan. Rengöringsprodukterna är från Neutrogena och köps på apoteket. Använder också en hudkräm från samma serie som är mystiskt borta just nu... Saltscruben hittade jag i en liten butik här i Båstad men det funkar med vilken annan scrub som helst skulle jag tro, lita bara på att den är bra för just din hy :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin