tjejkväll

The yummy food!

Fifty-one and fabulous! ;)

Hahah, det finns ingen som Frida!

Jag älskar er så!

Haha vi är så roliga! Det bjöds på god mat och en hel del skratt! Och helt plötsligt bestämde vi oss för att spela in en liten musik video så det ska jag ta och sätte igång med nu! Tack mina galna bondar, för en kul kväll! ♥

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

tack själv bondis :D när tror du videon blir finish? (A)

2011-07-03 @ 23:53:49
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: M

mys kväll :)

2011-07-04 @ 00:00:45
Postat av: M

mys kväll :)

2011-07-04 @ 00:01:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin