this is it...!

Idag är det inte en helt vanlig dag...för idag är det premiären för den sista Harry Potter filmen! Jag är så sjukt taggad! Satt uppe till halv två i natt och läste ut de sista kapitlena i den sista boken. Tyckte kanske att sista kapitlet kunde varit en aning längre (boken är 783 sidor lång och jag vill att den ska vara längre?!). Jag lovar er att jag kommer gråta floder efter att filmen är slut. Hur kan det vara slutet liksom? Har ju växt upp med filmerna, vill inte att de ska ta slut! Den fösta filmen såg jag när jag var 6 år gammal. Kan erkänna att ända sen dess har jag haft en liten crush på Daniel Radcliffe, hehe. Har det fortfarande! Harry Potter är bäst! Kommer säkert se den på bio flera gånger i sommar! När 5te filmen hade premiär såg jag den på bio tre gånger samma sommar. Blir dyrt kan jag säga, haha.
Nu ska jag ta och dra mig mot Torshälla för att träffa Clara och Frida, ha en bra dag så hörs vi lite senare! :)


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

hoppas den är bra, var thilda frisk så hon kan se den? (bra sverige, orkar inte radera och skriva nytt) ? :)

2011-07-12 @ 21:07:02
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: tina

ÅH den vill man se :D



kolla gärna in mina nya bilder som är uppe på min blogg :)

2011-07-12 @ 22:13:59
URL: http://tinajuwel.blogg.se/
Postat av: Alicia

sv; vad kul! var bor du annars?



jättefin blogg!

2011-07-13 @ 18:02:12
URL: http://bambiis.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin