the last two chapters

Jag tror jag har glömt att säga det med på tisdag är det världspremiär av Harry Potter kl 23.59 och då ska jag, Mathilda och brorsan hålla oss vakna och gå dit i pyjamas för att se den absolut sista filmen. Det är faktiskt sant. Förutom det där med pyjamasen! Som jag sa förrut så har jag fortfarande de två sista kapitlena kvar att läsa och orkar inte släpa med mig den här tegelstenen med mig till Gotland som jag gjorde förra året (ja jag har haft boken på hyllan i ett år haha) så nu ska jag läsa den fort innan jag somnar med boken i famnen, är så sjukt trött! Men innan dess ska jag bara förbereda några inlägg för er imorgon eftersom jag nog inte hinner blogga då! Godnatt älskade läsare! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin