...och så bodde man i skåne

Hello sunshines! Och så bodde man i Skåne... Ja, vi kom hit för lite mer än en timme sen och har packat ur flyttbilen och så. De stora möblerna vi hade/har i huset hemma (jag kallar det fortfarande mitt hem, Eskilstuna, för det är och kommer alltid vara det!) fick vi såklart inte med oss så det kommer flyttfirman ta.

Okej, nu kanske jag kan inse att vi faktiskt flyttar. Men varför känns det inte så? Har bott där hela mitt liv med spenderat kanske sammanlagt 10 veckor här i Båstad varje sommar sen jag var 5 och nu har jag bor jag här? Och alla kryp som finns här! Tog nyss en dusch men hoppade ur när jag såg en äcklig tvärstjärt krypa runt där inne! Kommer aldrig vänja mig med kryp, de är äckliga och borde utrotas!

Haha, men innan vi åkte bad jag familjen att gå ut till bilen så jag kunde få en stund ensam för att säga hej då till huset jag bott i sen jag var 10. Tog kort och spelade lite piano för sista gången där. Tänkte bjuda med mig av lite bilder från huset så ni får se hur det ser it just nu...

Postat av: Mathilda

usch allt låter så sorligt :( jaaa e-tuna kommer alltid vara hem!! vi ses om ¨nåra veckor pussssssssssss!

2011-07-18 @ 23:29:02
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin