love and hate

Här har ni 3 saker jag älskar och 3 saker jag inte älskar och varför:
Jag älskar...
♥  Jordgubbar! - behövs det verkligen en förklaring varför? ;)
USA! jag älskar kulturen, språket, traditionerna, atmosfären, butiker, allt!
Harry Potter! - böckerna är sjukt spännande och likaså filmerna! Love it!



Jag hatar (ogillar)...
χ Big Brother - fattar inte varför folk sitter och kollar på det? Totalt menigslöst! Men sen kanske folk
tycker att det är totalt menigslöst att jag sett alla Vänner-avsnitt minst 5 gånger var haha!
χ Introt till Morden I Midsommer - tycker att själva serien är ganska bra men avskyr låten som spelas
i början och slutet. Har seriöst fått mardrömmar av den. Vet ni inte vilken det är, klicka här!
χ Skräckfilmer - vill gilla dom men det går inte! Usch nej, kanske om man kollar med kompisar men
knappt det!

Iiiiuuu, hatar skräckbilden...haha!

Postat av: Anonym

måste bara kommentera en sak bigbrother tycker alla är äckligt det är därför dom flesta som inte sätt detta år kommenterar det som om folk är menigslösa för dom kolar på bigbrother och blabla , men det är bra och man blir besatt avd et , men ville bara säga det älskar din blogg btw , och sen undrar jag vart ska du flytta ? :)

2011-07-05 @ 19:59:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin