key

Imorse vaknade jag av ett högt dunkande så gick upp för att kolla var det var. Då är det folk som lägger nytt tak på vårt hus. Klockan 8 på morgonen! Min brorsa som oftast sover till typ 11 var ju lagom glad eftersom de är precis utanför hans fönster. Och de håller fortfarande på. Min huvudvärk dunkar i samma takt som deras hammare, helt seriöst. Idag så ska jag packa en massa inför Gotland imorgon och ska även ta en snabb tur till Tuna Park med mamma! Ska leta efter en vintage-kedja till en nyckel jag inte använder som är så fin att jag tänkte göra ett halsband av det. Vi hörs senare :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin