it's finally mine!

Jag har fått iPhone! Kan ni fatta det?! I'm stoked! And speachless. Har längtat efter att få en så länge och nu är den min! Ska börja ta och sätta på lite skydd och grejs och ladda ner musik och bilder på den! Åååh vad glad jag är!


Förresten så är det inte Mathildas, den är min bara min!

Postat av: Sabina-ung förälder och gravid

Alltså... MUMS! Jag vill också ha, och jag vill ha en vit då me, dom är mycket fräshare ;D

2011-07-13 @ 20:25:07
URL: http://saabiina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin