ikea

Kom nyss hem från en dag på IKEA! Som ni alla vet är ju IKEA stället man åker till för att kolla på snygga killar, så jag, mamma, moster och mormor satte oss i sofforna och kollade runt lite ;). Haha nej jag bara skoja! IKEA är väl knappast stället snygga killar hänger vid men det är stället där möbler hänger vid! Jag har haft samma lilla säng sen jag var 7 så nu när vi flyttar kommer jag få en ny och hoppas på en hög och lite större. Vi hörs senare!

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

nice nice :D alla älskar ikea <3 hittade du något fint? :)

2011-07-05 @ 21:12:23
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahah kommeer du ihåg när vi var där med mamma hehe ;) <3

2011-07-05 @ 23:07:17
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin