grönan!

Innan i fredags hade jag bara varit på Gröna Lund en gång och det var när jag var åtta år och hade bara tillåtelse till Lustiga Huset och Vilda Musen. Men nu är jag 15 och hade tillåtelse till, ja allt! Vi åkte i stort sett allt utom Spökhuset och Vilda Musen eftersom det ena kostar extra och det andra var det så sjukt lång kö på! Men en solklar favorit för mig blev helt klart Insane. Efter den hamnar nog Kanonen (uppsjutet). Tilt var bra äcklig, speciellt direkt efter lunchen! Mådde lite illa efteråt haha! Jag, Elin och Thilda stod också en halvtimme i kö till den nya, Twister men det var inte värt tiden. Den var klar på mindre än en mnut, lät sjukt högt och var inte rolig. Men kul att ha åkt den :)

Jag vill tillbaka till Grönan. Där kändes allt så roligt och bra ♥ så jäkla kul!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin