filmkväll

Hej på er! Greta åkte nyss hem, vi har haft filmkväll sen kl 17 då hon kom hit. Jag hade helt glömt bort att vi skulle vara idag så vi bestämde oss för en filmkväll. Det jag inte var beredd på var att vi skulle kolla på 3 lååånga filmer. Gäsp va trött jag är. Men jag kommer ju inte se henne på ett bra tag nu när jag flyttar så det var värt det haha. Lovar att blogga lite mer imorgon, då jag inte heller har några planer (vad jag kommer ihåg?) De filmer vi såg var i alla fall Dear John, Another Cinderella Story och A Princess Diares!

Godnatt! :)

Postat av: M

sötig bild :*

2011-07-05 @ 15:06:43
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: Ester

Intressant sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 19:11:50
URL: http://djurförsäkring.net


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin