årets första linas kiosk besök

Precis bredvid vårt hus ligger en liten skog och efter den skogen så kommer det ett stort rött hus där det finns en liten kiosk som heter Linas kiosk. Där kan man köpa godis, chips, glass, läsk och sen även frallor! Hon öppnar varje morgon kl 8 och då måste man vara i tid om man ska få de frallorna man vill ha så mobilen ringde tio i åtta haha!

Nu hade jag tänkt att ni skulle få önska lite inlägg. Vill ni att jag ska visa trädgården här, stranden, huset eller något helt annat som inte har med flytten och göra. Vad som helst, är så bloggsugen ;)

Postat av: Mathilda

jag vill se hur ditt hus ser uuut!!

2011-07-21 @ 13:40:02
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin