LOOK FOR TODAY


                 Tröja och jeans från H&M l Halsband Tiffany & Co. l Ringar Gina Tricot

Trött som sjutton är jag! Men jag drog mig upp ur sängen i alla fall! Igårkväll satt jag men en engelska läxa/uppsats som skulle lämnas in idag så det blev inget mer inlägg då. De ska nämnligen bestämma vilka två elever från våran klass (och de andra åttorna) som ska få åka till Grekland i en vecka och gå i skolan där och så den här veckan. Späääääänd! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin