MOT MALMÖ!

image description
Just nu sitter jag i bilen med familjen med Foster The People i lurarna och vi svängde nyss in på Malmös gator! Imorgon bär det av mot Köpenhamn för att kolla runt på julshoppingen och gå på tivoli! Hoppas bara det inte öser ner så att man har någon chans att hålla håret torrt och kanske åka en attraktion eller två (om de är öppna?). Efter att ha köpt med oss hem pizzor till styvfarfar och äter och hälsar på honom och äter spenderas natten i en kall, mysig uthyrd lägenhet vi brukar sova i när vi är här, vilket betyder bäddsoffa för min del.. Hatar att vara minst, storebrorsan får självklart sängen! Puss så länge!

Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-03 @ 16:56:03
URL: http://missalicia.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin