julklappar

Fick en massa underbara presenter igår från familjen och pojkvännen men här är två solklara favoriter! Den första är tröjan jag valde ut i torsdags som är så mysig att jag vill bo i den och den andra finns det inte ord för. Taylor Swift's parfym Wonderstruck är helt ljuvlig. 50 ml av ren mer-känsla. A woody and fruity floral, meshing notes of freesia, apple blossom and raspberry with vanilla, sun drenched honeysuckle and white hibiscus. There are also layers of golden amber, sandalwood and lush peach.

Vem vill inte dofta så?

Postat av: Anonym

Ååh, skulle du kunna ta reda på vart personen som köpte den till dig köpte den? Vill så gärna ha den!! :) <3

2011-12-26 @ 16:59:40
URL: http://angelicanordin.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin