fynd

1.Kavaj H&M 2.Top MQ 3.Skjorta Solo

3. Byxdress H&M 4. Top H&M


Det här plus en stor uppdatering på bh-fronten och en ny olivgrön skolväska är det som fyndades på mellandagsrean idag! Är speciellt nöjd med kavajen som jag och Mathilda dreglat över i flera år men alltid tittat på den dyra prislappen som visat 999:- och sen gått därifrån. Men idag fick jag den för inte mindre än två hundralappar! Helt galet!

Nu ska vi iväg en sväng till en granne som bjuder på glögg, hörs senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin