föreställning

Då har det blivit dags för dansföreställning igen! Senaste var ju på min 15-års dag i våras, sista med min förra älskade dansskola. Den här dansskolan är ju lite mindre och vi kommer ju inte dansa på en stor teaterscen och ha två stora fullsatta föreställningar. Det är lite annorlunda och jag saknar helt klart gamla dansskolan där man hade den bästa, sötaste och snällaste danslärare på jorden men det här är litet och mysigt och den här är också jättebra! Nu drar jag iväg på genrep så vi hörs lite senare. Tagga! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin