but if god forbid faith should step in

Towel hair. ¡Thumbs up!

Mitt blogghuvud har varit lite av banan på sistone men bara jag får undan lite plugg och börjar få lite inspo till inlägg igen så är vi igång! Eftermiddagen spenderades på Båstad Privata Gymnasium i väntan på skjuts hem av föräldrarna som hade utvecklingssamtal som självklart skulle dra ut på tiden en hel timme.. Då är det bra att man har ett bildprov imorgon att plugga till som det ska pluggas mer till nu. Hej så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin