malmöfestivalen

Hej på er! Nu är vi hemma från Malmöresan och jag har en hel del bilder att dela med mig av! Skulle ha uppdaterat igår men den sjukt sega datorn ville inte samarbeta med mig. Igår gick vi runt lite på Malmöfestivalen, åt god lunch och lite så. Sen så blev jag fotograferad av en modellagentur som hade lite opencastings! Idag tog vi en tur till Ikea och en lunch nere på stan innan vi pallrade oss hem. Här kommer lite bilder från de soliga dagarna!



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: jag drömde att du fyllde år och en massa haha!!

2011-08-21 @ 20:43:13
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin