that's the place of beuty

Nu har jag ungefär en timme på mig innan jag ska krypa ner i sängen, är så jäkla trött när jag vaknar! Eftersom jag börjat på en helt ny skola så känner jag inte den där hemska känslan man kan få en söndagkväll när helgen är slut eftersom varje dag blir som ett äventyr. Men hade jag ett val skulle jag ju såklart ta nästa tåg till Eskilstuna och börja skolan med vännerna imorgon där. Men icke sa nicke! Och hur ska resten av kvällen spenderas? Med ett avsnitt av Gilmore Girls! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin