schema

Yup. Här har ni det...schemat! Skönt att i alla fall slippa sluta halv fyra på fredagar! Rätt bra schema antar jag, inga håltimmar alls. Och nu på höstterminen har vi HK på torsdagar i två timmar, inget klag på det haha! Om ni inte ser det så är det biologi/kemi på det mörkgröna och fysik/teknik på det bruna. Och tydligen så har vi något som kallas livskunskap på tisdagar...huh. Få se vad det är för något! Färgglatt schema om inte annat!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin