rooma

Tänkte att jag skulle visa hur mitt rum blev efter att vi målade om och flyttade ut den stora gamla obekväma våningssängen och flyttade in mina grejer! Den senapsgula byrån ska målas svart troligtvis eller någon annan färg, har inte riktigt bestämt mig... En hel del ska ju fixas, sätta upp hyllor och tavlor och en massa annat men just nu ser det ut så här. När vi får bort fler kartonger och har packat upp mer kan jag visa er hela huset! Vad tycker ni om mitt lilla, lilla rum? :)

Postat av: elinnnnnnnnnnnn

härligt med rum;) hur är det där borta sigge?? ?:)

2011-08-09 @ 13:27:42
URL: http://admin.nextinfashion.se/fifilurigt/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fint!

svar: nej den kostade inte så mycket, lite över 100-lappen ;) ;)

2011-08-09 @ 17:41:23
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin