hyllor

Kanske inte de bästa bilderna, men har tyvärr inga lampor i mitt rum...bara en liten! Idag har vi jobbat en massa med att sätta upp hyllan, inte det lättaste jobbet kan man lätt säga! Den går i samma färg som min nymålade byrå som jag vet att jag än inte visat för eftersom jag inte än har knoppar på den men lovar att snart ska ni få se den!

På sista bilden ser ni lite tydligare just vart min fotovägg kommer vara! Ni som missade inlägget hur väggen ska se ut på ett ungefär, klicka här.

Nu blir det pluggning av spanskaglosor så jag återkommer senare!

Postat av: Helena

tack söta

2011-08-28 @ 19:58:40
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin