UET



 
Ja, i tisdags och onsdags hände inget speciellt men i torsdags hade vi ju UET mässan, alltså Ung Entreprenör Torshälla där niorna på vår skola får jobba med företag och lite så och då skulle EP ("musikgrupp" på vår skola) uppträda! De framträdanden som hela EP gjorde tillsammans gick bra men sen så blev det lunch och så fick de som planerat att sjunga göra det. Det hade ju jag, Clara, Elin och Elin tränat till i flera veckor men det gick veeeeerkligen inte bra! Vi hade microfoner överallt men inte till gitarren och man såg typ ingenting och usch så dåligt det gick! Men efter oss sjöng Mathilda sin egna låt hon gjort som är så himla bra! Men jag hade ju också planerat att spela piano, vilket jag gjorde....typ. Vi kan väl bara säga att det inte gick så bra, ni som var där får väl pussla ihop bitarna själva, mer säger jag inte!

Jag kom dit kl 8 och kom hem kl 21.17! Så jäkla trött man var sär man kom hem! Men jag, Thilda och Elin tog en paus på 2 timmar och åkte hem till Elin lite innan vi åkte tillbaka. Hara bilder därifrån med så vänta bara! Haha, men det som alla pratar om är ju min brors framträdande så jag ska väl säga något snällt om honom för en gångs skull, hehe: WILLIAM WILHEMINA, DU ÄGDE SÖNDER!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin