SUNSHINE OUTSIDE MY WINDOW


Godmorgon läsare! Vad är inte bättre än att vakna med solsken som tränger in genom persiennerna? Små knoppar börjar komma och jag är glaaaad! Filmen igår var bra förresten. Väldigt lång bara, haha! Tror jag la mig i sängen kvart över tolv. Och självklart ska jag inte sova bort hela dagen, det gör jag bara när jag sover hos Thilda, heheh. Idag har jag inga planer alls. Kanske städar lite i rummet, går ut en liten stund men annars bara chill! Igårkväll kom också Elin hem så det här är nog faktiskt första gången jag längtar liiiite till måndag så att hon kan berätta om sin resa! Hörs lite senare ♥



Postat av: M

hahah bara hos thilda ;) <3<3

2011-04-09 @ 10:54:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin