SOLIG SÖNDAG

Hej solstrålar! Kom nyss hem (eller för typ en timme sen) efter att ha setat i ett baksäte inklämmd mellan mamma och min bror i 6 timmar (!!!) och med min ljuvliga *host* träningsvärk var det hemskt! Men nu är jag hemma och har tagit mig en skön dusch, blev varmt och svettigt i bilen även fast takluckan var öppen. Solen har ju skinit så glatt hela dagen! Har packat upp det mesta av grejerna i min väska och fastnade nu här. Tycker det är tråkigt med inlägg utan bilder men webbkameran vägrar samarbeta så det får bli så i alla fall! Solen har skinit hela påsken i Skåne. I fredags var det sjuuuukt varmt så jag låg och solade ett bra tag på eftermiddagen. Men så fick jag en väldans lust att träna på att hjula så gjorde det i över en timme, lagom kul med träningsvärken nu då! Usch, jag som har så mycket träningar den här veckan. Aja, haha ha det bra så hörs vi senare ♥



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

sv: hahaha

2011-04-24 @ 19:21:25
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin