ÖREBRO - HALMSTAD




Ja du, efter att ha åkt ett tåg baklänges i 5 timmar mår jag int så jättebra men kom fram i alla fall! Jag och William åkte från Örebro lite över ett och kom fram i Halmstad kvart i 6 där mamma och Erik hämtade oss och sen körde vi den sista biten hem. Vi bytte tåg i Göteborg så fick selite hur det såg ut där. Vad jag kommer ihåg har jag aldrig varit i Göteborg så det var något alldeles nytt, hehe ;)

Själva tågresan var inte att skryta med. Åt lunchen vi köpt med oss från ICA, spelade lite kort och
sen största delen av resan satt vi båda med mobiler. Spelade lite Angry Birds men när
det inte riktigt gick som jag ville satte jag på mig hörlurarna istället!

Har tittat på vad som är på teve just nu men det verkar inte vara något bra alls
så jag får se vad vi hittar på här vid havet...






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin