INGET VARMVATTEN!


Imorse efter frukosten såg jag fram emot en skön dusch innan vi skulle
börja städa bilen och åka och handla och lite så. Vi har en varmvattenberedare
så man kan ju inte duscha hur länge som helst men neeeej då! Nu funkar inte vattnet alls!!!
Vi har inte haft något varmvatten på hela dan. Det enda vattnet som kommer fram ur kranen är
svinkallt så just nu kokar mamma upp vatten och ska sen hjälpa mig att tvätta håret, hehe! Om ni har tur
kan Erik ta lite bilder på det så får ni er allt ett gott skratt. Välkommen till lantislivet!



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

men ta en kalldusch då haha! :D

2011-04-18 @ 18:50:00
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin