08:24

Godmorgon på er! Hoppas att ni i alla fall fått sova ut idag, själv var jag tvungen att gå upp halv sju!
Erik ska på ett jobbmöte i Halmstad och eftersom vi bara har en bil så måste han ju släppa
av oss någonstans där vi kan spendera dagen eller stanna kvar hemma så vi valde att ta en dag i
Båstad. Men det hade ju kanske varit skönt att få sova ut lite, haha. Ha en grym och
solig dag så hörs vi lite senare!


Hittade en gammal goding. Hur gammal är jag här tro? 9 kanske?



Postat av: M

gulli i think

2011-04-19 @ 17:52:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin