A YEAR WITHOUT RAIN

Har ni något tips att göra när man är hemma och är sjuk och har absolut ingenting att göra? Idag har jag fått bort de svarta prickarna i menyn på bloggen (yay!) och haft ett Wizardsof Waverly Place-marathon och även gjort lite andra grejer. Nu ska jag nog snart sova, den bästa medicinen! Jag vill till skolan och jag har redan missat 1 prov och det är även ett imorgon som jag kanske kommer missa i om jag inte går då heller...Att vara sjuk suger. Finns inte så mycket man kan göra. Missar även en massa dans! Men vi har ingen föreställning iår så den delen behöver jag inte oroa mig för men jag missar ju en massa i allafall. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin