I WILL TRY TO FIX YOU♥

When you try your best but you don't succeed. When you get want but not what you need. When you feel so tired, but you can't sleep. Stuck in reverse...Jag sitter här i vardagsrumssoffan med datorn i knäet och jobbar med det sista på den nya bloggdesignen som kommer upp nu i veckan!! So excited! Coldplay-låtar, bland dem Fix You, rullar på i högtalarna. Såå himla bra! Jaha, vad har jag gjort idag då? Haft kul Pluggat. Heeeela dagen lång. Ha en fortsatt trevlig kväll, mina älskade läsare! ♥ When the tears come streaming down your face. When you lose something you can't replace. When you love someone but i goes to waste. Could it b.... 


Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Hihi tack ska du ha :) gillar den!

2010-09-13 @ 20:32:04
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin