FRIDAY

Jag är sjuk. Trevligt värre! Jag var hemma igår med när vi hade idrottsdag. Hoppas jag åtminstone får gå på måndag. Igår satt jag vid datorn i stort sätt hela dagen. Jag tittade på avsnitt av Wizards of Waverly Place, tittade på Harriet the Spy, Blog Wars på nätet. Bra film! Och även Princess Protection Program. Eller bara den första timmen. Kvaliten var dålig och har ju sett den förrut! Nu så säger mamma att hon ska sova. Jag som hade tänkt krypa upp i deras gosiga säng och titta på en film men nu får jag titta på någon på nätet då då. Hmmm....vilken då?


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

Hoppas du mår bättre nu Sigrid :)

Och hoppas att du hittade någon riktigt bra film igår ;)<3<3

2010-09-25 @ 09:34:18
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin