PLANET EARTH

Vi tittade nyss klart på 2 Planet Earth avsnitt. Mamma tjatar alltid att vi ska se dem så då gjorde vi det. Tror jag har sett hela serien nu. Vi tittade även på ett avsnitt i skolan idag men det hade jag redan sett! I alla fall, här kommer lite bilder från det jag nyss såg!





Usch! Jag hatar hajar!
BILD 1: En slags kanin. Otrooooligt liten! Heter pika :)
BILD 2: De visade först elefanter som kom till en liten vattenplätt där lejonen också var. När de gått kom det fler och ännu fler efter det. De fortsatte att khomma och gå ända in på natten. Då filmade de med nattkameror och inflaröda lampor. När en elefantflock gått kom det en ensam elefant som inte hade en chans mot en flock på 30 lejon! Läskigt.
BILD 3: Den här delen var läskig! De filmade i ungefär en månad bara på hajattacker mot sälar...
BILD 4: Den här vargen jagar Pikor som var med i första bilden...

De visade såklart mycke fler djur än dessa men jag hittade inga bra bilder och orkar nog inte heller! Godnatt !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin