EN KALL ONSDAGSMORGON

Jag fick sitta på skolfotot! För första gången någonsin! Inte så konstigt att det är den första gången eftersom jag är 1.64 men jag blev sååååå glad! Hahah, nörd jag är! Jaha, så nu är jag påväg till skolan igen. Idag kom jag ihåg att ta med mig hörlurar men jag kom inte ihåg att tanka på ny musik i mobilem så det får jag göra när jag kommer hem idag. Eftersom jag nu har haft denna hemska hosta i 2 veckor så ska Erik ringa vårdcentralen idag och förhoppningsvis få en tid efter skolan men troligtvis kommer vi få den som är ledig som kan vara när som helst. Anywo, hörs lite senare. Uuuuuuusch , vilken kall morgon i E-tuna!


Postat av: Mamma

Du får allt lägga på 10 cm, gumman! 174cm kan du stoltsera med att du är. <3

2010-10-06 @ 12:47:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin