I'M SORRY

Jag har varit dålig på att uppdatera på sistone men nu kommer det. Igår var jag hos Gyllhamns på middag med bl.a Florence, Malin & Stephanie. Och sen Mathilda såklart! Vi åkte hem runt halv 2 tror jag...Sen så väcktes jag klockan 9 eftersom vi hade städdag i föreningen där jag fått kratta löv och kasta stora grenar i kontainrar! Men klockan 2 träffade jag Anna på stan där vi testade en massa kläder och tog sedan en kort fika innan vi åkte hem till mig. Anna smugglade in en McDonlad's glass till Waynes där jag satt och smuttade på en chai latte ♥ Nu har Anna satt sig på bussen och åkt hem och jag ska spela lite gitarr. Jag har spelat piano sedan jag var åtta och min käre bror vet att Eskilstunabor, sjunger och spelar gitarr som en galning så nu vill jag också lära mig lite! Jag brukar kalla honom ett livs levande Spotify Premium, utan reklam och utan STOPP! Han spelar 24/7 hela tiden, varje dag, varje vecka, varje månad.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin