HOST, HOST, HOST, HOST......HOST?

Hello alla glada och alla övriga! Jag borde egentligen inte vara glad eftersom jag nyss brände mig på plattången och har mycket skolarbete! I skolan idag så hade vi coachingdag med coachingsamtal en & en och även ett litet besök från författaren Magnus Nordin, för de som vet vem han är. Vi har läst en av hans böcker och håller även på med en nu i skolan som högläsning. Sedan efter skolan så åkte jag och Erik till Vårdcentralen Smedjan som ligger vid ån och värmeverket om min hosta. Jag fick ta blodprov och fick en hostmedicin att ta ut på apoteket vilket vi gjorde! Sen hanslade jag på ICA till på fredag. På fredagar har vi nämnligen 1½ timmes lunch så den här veckan så åker vi hem till mig och det jag ska bjuda på är en hemlis än så länge. En hemlis jag avslöjar på fredag! Mer inlägg kommer. puss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin