HALLOWEEN


De här örhängena köpte jag idag! Glitter 130 kr! Just nu så står Erik och lagar en god Halloween-middag men pumpapaj och en massa gott men han glömde en sak......godis! Tänk om de kommer några barn och knackar på vår lilla gröna dörr? Vad ska vi säga då! Nej, jag kanske måste gå upp till ICA och köpa det för jag har ju en bra anledning! De behöver ju inte veta att det finns en annan anledning också.....
HAPPY HALLOWEEN MY DEAR READERS! HAVE A CREEPY NIGHT!!!!


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

Fin bild! :)

2010-10-31 @ 18:30:58
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin