GRANDMA


Med en mor i kalla Kalmar och en låtsatspappa i götiga Göteborg, bor min kära och, enligt min kära Elin, roliga mormor här för en natt! Snart ska jag logga ner datorn och vara lite social mot mormor som vill kolla på Halv åtta hos mig som jag också gjort varje dag den här veckan eftersom de är i Eskilstuna! Den gamla tanten damen , förlåt mormor, bor granne men Thilda och min bror har träffat polisen som är med. Hon som är idag verkar inte kunna någonting (hon hade aldrig hört talas om vad en råraka var?!) så det blir kul o se! Kram på er ♥

Kan ni fatta att det snöade igår?! SNÖADE!!!!
                           


Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

HAHAHA din mormor är söööt!<3<3<3

2010-10-21 @ 21:12:06
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin